Podczas dzisiejszego zapisu serwera wprowadziliśmy kilka zmian, które dotyczą Colloseum oraz potworów na Czasoprzestrzeni (Weekly Exp). Rozbudowaliśmy też mechanikę ataków bossów tak, aby walka z nimi była bardziej emocjonująca. Szczegóły:
Nowy mechanizm ataków bossów
Oprócz zwiększonego życia oraz ataków – bossowie otrzymali możliwość znikania i nowy mechanizm walki. Oznacza to, że mają zwiększoną szansę na obrażenia krytyczne, ale nie tylko. Od teraz każdy boss może używać jednego z kilku swoich specjalnych ataków. Ataki te są oznaczone obszarem ostrzegawczym podczas walki, który informuje, że w danym obszarze nastąpi za kilka sekund aktywacja specjalnego ataku.
Dzięki temu rozwiązaniu walka jest bardziej dynamiczna i wymagająca, co dodatkowo zachęca do współpracy. Doceńcie zatem Rycerzy oraz profesje supportowe podczas kolejnych inwazji. Wyposażcie się w mikstury życia lub many i zachowajcie odpowiedni odstęp, jeśli nie czujecie się na siłach tankować :)
Nowy mechanizm ataków specjalnych dotyczy:
- Rokity, Boruty, Bękarta Wojny.
- Demonicznego Pomiota, Meteo, Clockworka.
- Young Stone'ów i większych Stone'ów.
- Giantów w Cyleria City i na Ankardii.
- Fardosa na dziennej misji "Dziedzictwo Fardosu".
Pozostałe
- Dodaliśmy większą liczbę pokojów treningowych z trenerami.
- Dodaliśmy unbound tool do oferty Brata Bożydara w Tower Siege.
- Zmniejszyliśmy cooldown na Colloseum z 5 sekund na 3 sekundy.
- Usunęliśmy upitkę i obniżyliśmy wysysanie many przez Widma na Czasoprzestrzeni.